עיבוי ועיצוב שפתיים

עיבוי ועיצוב שפתיים

שימוש שכיח נוסף של חומצה היאלורונית הוא עיבוי ועיצוב של השפתיים. עיבוי שפתיים היא השיטה השכיחה והטובה ביותר ליצירה של שפתיים מלאות וחושניות יותר.

פרופורציות השפתיים מוכרות היטב: אורכן הינו כשליש מרוחב הפנים. השפה העליונה אמורה להיות לפחות שליש מהרוחב הכולל של שתי השפתיים. כל שפה אמורה להיות בצורת חצי סהר ולא קשתית מדי, עם חשיפה קלה של השיניים החותכות העליונות תוך פיסוק השפתיים.

עיבוי ועיצוב של השפתיים היא השיטה השכיחה והטובה ביותר ליצירה של שפתיים מלאות וחושניות יותר.
שפתיים מלאות הינן ביטוי למראה צעיר ויפה ולכן נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים השכיחים והמבוקשים ביותר.
פרופורציות השפתיים מוכרות היטב מעולם האומנות: אורכן הינו כשליש מרוחב הפנים. השפה העליונה אמורה להיות לפחות שליש מהרוחב הכולל של שתי השפתיים. כל שפה אמורה להיות בצורת חצי סהר ולא קשתית מדי, עם חשיפה קלה של השיניים החותכות העליונות תוך פיסוק השפתיים.
עיבוי ועיצוב של השפתיים מבוצע במסגרת המרפאה באמצעות הזרקה של חומר מילוי דרך מחט דקה, לרוב ללא צורך בהרדמה כלל. ההתאוששות מטיפול זה היא מידית, לפעולה זו תופעות לוואי מעטות וקצרות טווח.
כמו-כן, היא מתאימה כמעט לכל צורה ומבנה של השפה.
תופעות הלוואי העיקריות של עיבוי שפתיים הן דמם, לרוב עקב נטילה של תרופות מדללות דם (כגון אספירין), וזיהום הרפס מקומי. לפיכך, יש להפסיק נטילה של מדללי דם לפחות שבוע טרם הטיפול וכן יש לשקול טיפול מונע נגד הרפס במשחה או בכדורים לפני ואחרי הטיפול. פרט לכך, אין צורך בהכנה מיוחדת לפני טיפול זה.

עיבוי ועיצוב של השפתיים

חומר המילוי אשר מוזרק לעיבוי שפתיים הינו חומצה היאלורונית. זהו מרכיב טבעי אשר נמצא בגופנו ומקנה לעור את החיוניות והמראה הצעיר שלו. לרוב, מזרק החומצה ההיאלורונית מכיל גם לידוקאין, שהוא חומר אלחוש מקומי אשר נועד להקל את הכאב בעת ביצוע ההזרקה.

הטיפול מבוצע באמצעות הזרקת כמויות קטנות של החומר בכל פעם, לרוב במשך 2 עד 3 מפגשים על-מנת לקבל את התוצאה האופטימלית ולאורך זמן. יש לזכור שהתוצאה של עיבוי שפתיים תראה רק כעבור מספר ימים, מאחר וההזרקה של החומר גורמת לבצקת ולנפיחות באזור ההזרקה (אשר חולפת כעבור מספר ימים).

במשך מספר שעות לאחר ההזרקה מומלץ שלא לאכול או לשתות מאכלים חמים, עקב התחושה המופחתת באזור השפה כתוצאה מהשפעת הלידוקאין שמשולב בחומר המילוי. כמו-כן, ניתן להניח קומפרסים קרים על השפתיים על-מנת להקל על הנפיחות הצפויה לאחר ההזרקה.

אני מקפיד להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר, שמיועדים באופן מיוחד להזרקה לשפתיים מבחינת הרכב החומר וזאת על-מנת לקבל תוצאה אופטימלית וטבעית.

עיבוי ועיצוב שפתיים

שתפו מאמר:

שתפו מאמר:

נהיה בקשר

כתבות נוספות:

הזעת יתר

הזעת יתר

הזעה היא הפרשה של נוזל מימי מבלוטות זיעה המצויות בעור, לרוב בתגובה לעלייה בחום הגוף. מטרת ההזעה היא לסייע בקירור של הגוף באמצעות אידוי של

מלנומה ממארת

מלנומה ממארת

מלנומה ממארת (Malignant Melanoma) מלנומה היא גידול ממאיר אשר מתפתח מהתאים המייצרים את צבע העור (מלנוציטים). זהו גידול העור הממאיר השלישי בשכיחותו, אולם הוא אחראי

בזליומה

קרצינומה של תאי הקשקש

קרצינומה של תאי הקשקש (Squamous Cell Carcinoma, SCC) גידול עורי מסוג קרצינומה של תאי הקשקש הינו הגידול העורי השני בשכיחותו אחרי קרצינומה של תאי הבסיס

בזליומה

בזליומה

בזליומה (Basal Cell Carcinoma, BCC) הינה הגידול הממאיר השכיח ביותר בבני אדם, והוא מופיע לרוב באזורים החשופים באופן מתמשך לשמש. גידול ממאיר זה גדל באיטיות

דילוג לתוכן